محمد قلی پور گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی پیش بینی می شود که دمای هوا تا ۸ درجه سانتی گراد کاهش پیدا کند و این ناپایداری تا عصر فردا(یکشنبه ۷ مهر) ادامه خواهد داشت.

هوای گلستان سردتر می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ « محمود محمد قلی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از شب گذشته شاهد افزایش ابر در استان به ویژه در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای بودیم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد: همچنین ریزش باران در گرگان و علی آباد کتول به میزان کمتر از یک میلی متر را شاهد هستیم و جو آرام هوا را پشت سر گذاشتیم.

 

قلی پور یادآور شد: جو ناپایدار هوا از عصر امروز وارد استان گلستان می شود و بر اثر آن در نواحی غربی استان شاهد ریزش باران ملایم خواهیم بود و در نیمه های شب این جو به دیگر مناطق استان خواهد رسید.

 

وی افزود: همچنین پدیده مه در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای استان پیش بینی می شود و بر اساس الگوهای هواشناسی پیش بینی می کنیم که دمای هوا تا 8 درجه سانتی گراد کاهش پیدا کند و این ناپایداری تا عصر فردا (یکشنبه 7 مهر) ادامه خواهد داشت.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان یادآور شد: هسته موثر بارشی در بین چند شهرستان مثل کلاله، علی آباد کتول، مینودشت و سواحل استان گلستان خواهد بود و از روز (دوشنبه 8 مهر) جو آرامی را برای استان تا اواخر هفته پیش بینی می کنیم.

 

قلی پور یادآور شد: پیش بینی ما این است که دمای استان حداقل 22 درجه و حداکثر 30 درجه سانتیگراد برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار