چند هفته ایست که امکانات و تجهیزات اداره کل راهداری در علی آباد کتول خیمه زده و‌ نهضت آسفالت سازی راه انداخته اند بلکه محبوبیت شما نزدیک انتخابات بیشتر شود، آیا تمرکز امکانات در یک شهر باعث غفلت از سایر نقاط نمی شود.

تمرکز امکانات و فعالیتهای راهداری در علی آباد کتول چه توجیهی دارد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسدالله قره خانی نماینده علی آباد کتول بعد از تصادف مراوه تپه،  به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده که به وضعیت جاده های استان برسد اما چند تذکر هم به شما به عنوان نماینده مردم می دهیم ، باشد که به این موارد هم رسیدگی کنید :

۱- این سخن بیش از هر چیزی نوشدارو‌ بعد از مرگ سهراب و‌ بیشتر پوپولیستی و انتخاباتی محسوب می شود چه اینکه اگر این اتفاق نمی افتاد هرگز چنین سخنی نمی گفتید و تلقی تان این بود که فضای استان گل و بلبل است.

۲- اگر می بینیم محدوده بزرگراه بین المللی گرگان و آق قلا در محمد آباد گرگان به دلیل نداشتن سرعت گیر تلفات می گیرد و یا جاده مراوه تپه به اینچه برون به علت عریض نبودن ۱۵ کشته می دهد دلیلش بی توجهی نمایندگان استان به نقاط کور و آسیب پذیر و عدم برنامه ریزی و همراهی با مدیران مرتبط است .

۳- چند هفته ایست که امکانات و تجهیزات اداره کل راهداری در علی آباد کتول خیمه زده  و‌ نهضت آسفالت سازی راه انداخته اند بلکه محبوبیت شما نزدیک انتخابات بیشتر شود، آیا تمرکز امکانات در یک شهر باعث غفلت از سایر نقاط نمی شود.

۴- ساخت روگذر ابتدای علی آباد بعد از سالها خاک خوردن براه افتاده و شاید حوالی دوم اسفندماه به همت مدیران همراه با شما افتتاح هم بشود .

5- بعد از فوت مرحوم نوربخش که بعد از افتتاح از علی آباد کتول به سمت گرگان و بندرگز حرکت کرده بود و آن حادثه بد اتفاق افتاد ، نیاز نبود نمایندگان مجلس به موضوع امنیت جاده های استان و نقاط آسیب پذیر توجه جدی بکنند ، پس چرا این توجه صرفا به چند ماه منتهی به انتخابات ختم شد .

6- در حالیکه بنا به گفته بیکی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با خبرگزاری ایرنا ابنیه و راههای استان در سیل اخیر دچار خسارت 3000 میلیاردی شده اند آیا روا نبود تمرکز امکانات لجستیکی ، لودر و بولدوزر و ... در مناطق سیل زده باشد تا اندکی از آلام آنها بکاهد .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار