رئیس پلیس راه گلستان گفت: ۱۶۸ نفر از در سوانح ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.‌

۱۶۸ نفر در جاده‌های استان گلستان جان‌ باختند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ علی عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد کل تصادفات در جاده‌های استان 14 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت 168 نفر از در سوانح ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با سال گذشته 9 درصد کاهش را نشان می‌دهد. تعداد مجروحان نیز از ابتدای امسال در تصادفات جاده‌ای استان یکهزار و 417 نفر بوده که 11 درصد کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به وجود نقاط پُرتصادف در راه‌های استان گفت: 131 نقطه پرتصادف در جاده‌های استان شناسایی شد که تا کنون 48 نقطه آشکارسازی شد.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته ایمن‌سازی 20 بریدگی ناایمن در استان به تصویب رسید که تا کنون اصلاح یک بریدگی به اتمام رسید.

عبدی گفت: تا 15 مهرماه نیز قرار است دو بریدگی نیز در ورودی و خروجی گرگان ایمن‌سازی شود.

وی افزود: این 20 بریدگی تا پایان سال 99 اصلاح و ایمن‌سازی خواهد شد و دستگاه‌های متولی نیز در این زمینه اقدامات خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس پلیس راه استان بیان داشت: عدم توجه به جلو با 29 درصد، رعایت عدم حق تقدم با 19 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 13 درصد بیشترین علت تصادفات در جاده‌های استان است.

وی عنوان داشت: بیشترین ساعات تصادفات در جاده‌های استان بین ساعت 16 تا 20 است.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار