فرمانده انتظامی استان و شهردار گرگان در جلسه شورای شهر ، قول مساعد دادند مشکلی که برای رستوران دارهای کمربندی غربی گرگان بوجود آمده هر چه سریعتر رفع شود .

چراغ سبز امید در تقاطع شهردار و سردار

به گزارش گلستان ۲۴؛ شامگاه گذشته جلسه شورای شهر گرگان با حضور سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان و تجلیل از عوامل نظم و امنیت برگزار شد.

حاشیه اصلی این نشست ، حضور رستوران دارهای خیابان کمربندی غربی گرگان در صحن علنی شورا بود که برای دادخواهی از اشتباهی که در بستن ورودی های رستورانهای این نقطه از شهر صورت گرفته بود ، به پارلمان محلی آمدند .

علی یزدانی که به نمایندگی از رستوران دارها صحبت می کرد دلایل و مستندات خود را ارئه داد و در ادامه آقا ملایی رئیس شورای شهر گرگان گفت : حق با رستوران دارهاست ، این نقطه از گرگان برند شناخته می شود و با تنوع غذایی خوبی که دارد سرمایه ای برای شهر گرگان می باشد .

آقاملایی اظهار کرد : حق با کسبه محل است اما با افتتاح روگذر مشکلات این منطقه و دغدغه های آنها رفع خواهد شد .

در ادامه مهندس عارف معاون عمرانی شهردار گرگان نیز به توضیح درباره این موضوع پرداخت و عنوان کرد : اینکه این نقطه به صورت تردد دو طرفه در بیاید سال گذشته از طرف یکی از رستوران دارهای این نقطه بنام آقای معصوم شاهی به صورت جدی پیگیری شد ، ایشان مدعی بود که این نقطه پیشتر به صورت دو طرفه بوده و زمان شهرداری صادقلو بسته شد و رزق و روزی ما را بهم زد .

عارف بیان داشت : ایشان چندین بار مراجعه کرد و ما نیز طرحی را تهیه کردیم و به شورای ترافیک دادیم با یک سری ملاحظات جدید  و این شورای ترافیک بود که طرح را مصوب کرد.

معاون عمرانی شهردار گرگان خاطرنشان کرد : من به شخصه 100 درصد با دوطرفه کردن این محور مخالف بودم و این قول را به دوستان خواهم داد که تا 45 روز دیگر روگذر جدید افتتاح می شود و ورودی اکبرجوجه هم بسته می شود واین محور به قبل باز می گردد .

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این نشست اظهار کرد : در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته انتظامی این موضوع توسط خبرنگارانی که در این جمع نیز هستند ، مطرح شد .

سردار روح الامین قاسمی اضافه کرد : بنده در حاشیه شورای تامین به فرماندار گرگان به عنوان رئیس شورای ترافیک شهرستان گفتم این موضوع جدی است و بریدگی نافرمی که زده شده ، همه را ناراحت کرده و اشتغال کسبه آنجا را مختل کرده است .

سردار قاسمی بیان داشت : این بریدگی مصوبه شورای ترافیک است و من بطور جدی از شما می خواهم که این موضوع را سر و سامان دهید .

فرمانده انتظامی استان یادآور شد : من همچنان پیگیر این موضوع هستم و به خبرنگاران هم قول پیگیری دادم و حتما آن را به یک نتیجه مطلوب خواهیم رساند .

شهردار گرگان نیز قول داد به این موضوع هر چه زودتر رسیدگی شود .

عبدالرضا دادبود در این نشست ضمن محترم دانستن دغدغه کسبه محل تاکید کرد : بخش زیادی از این دغدغه ها با افتتاح روگذر حل خواهد شد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار