رئیس بسیج اساتید در گرگان عنوان کرد؛

رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه جنبش استادی از وزیر خارجه گلایه دارد ، گفت: نباید جاسوس با یک دانشمند معاوضه شود ، اینکار یعنی اینکه تروریسم علمی را به رسمیت می شناسیم.

ظریف با معاوضه جاسوس و دانشمند تروریسم علمی را به رسمیت می شناسد/ به حضور جفری ساکس در ایران معترضیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ مجتبی زارعی در گفتگو با خبرنگار ما در گرگان اظهار کرد : دو‌گزاره در کشور ما خیلی ماندگار شد ، «یکی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و یکی هم اینکه «جنگ نمی شود و مذاکره هم‌نخواهد شد».

زارعی با بیان اینکه این جملات از سر تکبر نبود بلکه از سر دانش و‌خرد بود ، افزود : در دویست سال اخیر ایران هیچوقت اینگونه مستعد رشد نبود ، در سی سال اخیر زعامت حضرت آقا بیست سال آن روی علم گذشت، بازسازی نظریه العلم سلطان ، اینکه جنگ نمی شود و مذاکره نمی کنیم جمله ای عجیب است ، یعنی اینکه دشمنان چه شلیک بکنند و چه نکنند باز هم شکست خورده اند.

وی به ماجرای عکس رییس جمهور در نیویورک هم گریزی زد و عنوان کرد: من در توییتی نوشتم که مراقبت کنید در کریدور به سرویس بهداشتی ترامپ به یک عکس نیاز دارد ، آمریکاییها به چیزهایی که این سالها دست نیافتند را از راه مذاکره می خواستند بدست بیاورند اما علم نگذاشت ، ای کاش این علم در اقتصاد مقاومتی و خام‌نفروختن نفت هم عمل می شد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان ساخت : فساد با سایپا و ایران خودرو چیکار کرد ،رانت چیکار کرد ، خام فروشی نفت چیکار کرد ، از این بابت اگر بیست سال از زعامت آقا روی علم گذشت و چنانچه فرمودند جزو اولین محور چندگانه تجویزی رهبر انقلاب است سیری که ما می توانیم خودمان ببینیم و به آن سمت حرکت کنیم .

زارعی اضافه کرد : چه کسی در این سالها دنبال تاسیس بنیاد نخبگان بود ، چه کسی تهرانی مقدم را کشف کرد، کدام‌ رجل سیاسی است که چند ساعت بدون اینکه کسل شود با نخبگان دیدار می کند ، چه‌کسی کاظمی آشتیانی را کشف کرد .

وی تصریح کرد : یک سال پیش آمریکایی های جنایتکار استاد سلیمانی دانشمند ایرانی را ربودند در حالیکه با اطلاع میگویم که استاد سلیمانی هیچ تماسی حتی جزیی با هیچ یک از نهادهای علمی و تحقیقاتی نظام جمهوری اسلامی نداشت ، مادرش به خاطر فقدان پسر دق کرد و مرد اما وزارت خارجه سکوت کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه جنبش استادی کشور از دکتر ظریف وزیر امور خارجه گلایه دارد افزود : بعد از یکسال آقای وزیر می گوید ما این دانشمند ایرانی را با یک جاسوس معاوضه می کنیم .

زارعی ادامه داد : اقای ظریف دانشمند را با جاسوس معاوضه نکنید ، درست است که جای جلاد و شهید را عوض کردند اما جای دانشمند و جاسوس را یکی نکنید ، با این وضعیت تروریسم علمی را به رسمیت می شناسید.

وی تاکید کرد: جنبش استادی کشور به اقداماتی چون حضور جفری ساکس مشاور جورج سورس در ایران اعتراض دارد و هر کجا که این فرد در تهران دیده شود دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده خواهد شد .

زارعی در پایان اذعان کرد : ما برای مردم و ‌رفاه آنها کار می کنیم ، نگران امنیت ملی هم هستیم ، نگران سفره مردم هم هستیم ، جنبش استادی باید متناسب با کشور و امکاناتی که مردم در اختیارش قرار داده اند ، حرکت کند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار