مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از اجرای بیش از 110 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد

اجرای بیش از 110 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستاهای استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود طی این مدت در روستاهای استان  26 کیلومتر خط انتقال و 86 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب با اعتباری بالغ بر 235.000 میلیون ریال اعتبار اجرا شده است

 

وی به احداث 3 باب مخزن هوایی به حجم 230 مترمکعب در روستاهای یلمه سالیان و یلمه خندان آق قلا و روستای سیاه تلوشهرستان گرگان  اشاره کرد و گفت: برای این پروژه ها 17.500 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان احداث 6 باب مخزن ذخیره زمینی به حجم 950 مترمکعب را از دیگر اقدامات این دستگاه برشمرد و اضافه کرد: برای این طرح  های آبرسانی که در روستاهای قرق و رستم کلاته شهرستان گرگان ، گوندر و یکه توت شهرستان مراوه تپه ، اولنگ شهرستان مینودشت و فارسیان شهرستان گالیکش به بهره برداری رسیده ، نیز 14.500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی بهسازی 1 دهنه چشمه در روستای پلی سفلی شهرستان مراوه تپه را از دیگر اقدامات انجام شده  طی این مدت عنوان نمود که در این راستا 1000 میلون ریال اعتبار هزینه شده است

وی در ادامه  به حفر و لوله گذاری 5 حلقه چاه و تجهیز7 حلقه چاه آب شرب  در روستاهای قورپلیجه و سلاق تاج محمد شهرستان گنبد قلعه گمیش دفه شهرستان ترکمن و پلی سفلی و شهر مراوه تپه  اشاره کرد و گفت: هزینه این پروژها  56.000 میلیون  ریال بوده است.

وی بیان داشت در6ماهه نخست امسال 373 مترحصارکشی تاسیسات آبرسانی در روستاهای این استان با اعتباری بالغ بر 3730 میلیون ریال انجام شده است.

هرمزی در خاتمه یادآور شد: برای بهره برداری از این پروژه های آبرسانی اعتباری بالغ بر  330.000 میلیون ریال  اعتبارهزینه شده است.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار