براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان شهروندان گلستانی تا پایان هفته شاهد آسمانی صاف و بدون باران خواهند بود.

آسمانی صاف و بدون باران در انتظار گلستانی‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ شهروندان گلستان تا پایان هفته جاری آسمانی صاف تا قسمتی ابرای را تجربه خواهند کرد و تا پایان هفته شاهد بار بارانی در سطح استان نخواهیم بود.

از یکشنبه هفته گذشته با عبور سامانه سرد و بارشی جو نسبتا آرامی در استان گلستان حکمفرما بود ولی سرمای هوا در سطح استان ماندگاری داشت.

* گنبدکاووس با 5 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین نقطه گلستان معرفی شد

صبح امروز در سردترین ساعات شهرستان گنبدکاووس با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین نقطه استان گلستان معرفی شد و این درحالی است که کمینه دما در شهرستان گرگان 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد.

الگوهای پیش‌یابی نشان می‌دهد که برای این هفته جو نسبتا آرام در سطح استان گلستان حاکم باشد و آسمانی صاف تا قسمتی ابری باقی خواهد ماند و به لحاظ دمایی تغییرات چندانی نخواهیم داشت.

براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که امروز در گرم‌ترین ساعات، شهرستان گنبدکاووس با دمای 25 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین شهر استان گزارش شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان بیشینه دما در مرکز استان گلستان به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار