دیروز صورت گرفت :

تعدادی از مردم گرگان در اعتراض به افزایش قیمت بنزین دیروز در برخی میادین و معابر شهر گرگان تجمع کردند و خواستار شنیدن صدایشان توسط مسئولین شدند.

تجمع تعدادی از اهالی گرگان در اعتراض به افزایش قیمت بنزین / ترس مردم از گران شدن سایر هزینه هاست

به گزارش گلستان ۲۴؛ در پی افزایش ناگهانی قیمت بنزین از جمعه 24 آبان ماه از صبح دیروز شنبه (25 آبان ماه) تعدادی از مردم گرگان با حضور در چهارراه میدان و برخی نیز در خیابان شالیکوبی به این امر واکنش اعتراضی نشان دادند .

اعتراض مردم به گرانی بنزین به خاطر ترس از گران شدن سایر هزینه های زندگی است و ممکن است بر اقشار کم درآمد هزینه بیشتری ایجاد کند ، مردم همچنین این افزایش قیمت را خلاف وعده های دولت در ایجاد یک زندگی بهتر برای مردم دانسته و خواستار اصلاح فوری قیمتها شدند .

تجمع دیروز گرگان از ساعت ده در چهارراه میدان شروع شد و با حضور دوستانه مردم در کنار نیروی انتظامی پایان یافت اما با تعطیلی مدارس ، تعدادی از دانش آموزان نیز به دنبال ماجراجویی وارد خیابان شدند که با خونسردی ماموران انتظامی این تجمع پایان یافت .

از جمله شعارهایی که در گرگان سرد داده شد شعار "مرگ بر گرانی" بود که نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم و پرهیز از شعارهای انحرافی و در مسیر خواسته های دشمنان است .

عصر دیروز نیز سه شرور در میدان ولی عصر (عج) گرگان که قصد بر هم زدن نظم عمومی و سوء استفاده از خواسته های بحق مردم را داشتند توسط نیروی انتطامی دستگیر شدند ، این افراد با میله و تبر قصد اضرار به اماکن عمومی را داشتند که با دخالت پلیس قضیه فیصله یافت .

 حضور نماینده های گرگان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، استاندار ، معاونین وی در جمع مردم می توانست جهت پاسخگویی به مردم مفید باشد که صورت نگرفت و معلوم نیست این مدیران کجا بودند.

اخبار رسیده از سایر شهرهای استان گلستان نیز حکایت از این دارد که آرامش در استان حکم فرماست و خسارتی به اماکن دولتی و مغازه های مردمی وارد نشده است .

 

عمده انتقادات مردم به طرح افزایش بنزین توسط دولت است و مردم می گویند با اصل نظام مشکلی ندارند و حاضر نیستند همراه ساختارشکنان باشند اما اینکه بنزین یک دفعه بشود لیتری 3 هزار تومان ، زندگی شان مختل می شود .

در پی این افزایش قیمت حضرت آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار توجه دولت به مشکل معیشت اقشار ضعیف جامعه شده است .

البته دولت نیز قول داده از محل اصلاح قیمت ماهانه به تناسب جمعیت خانواده ها مبالغی را به آنها بازگرداند که قسط اول آن نیز تا هفته جاری پرداخت می شود .

این رسانه مردمی وظیفه خود می داند مطالبات مردمی را از مسئولین پیگیری نماید لذا مردم می توانند نظرات ، دیدگاهها و انتقاداتشان را از این رسانه منتشر نمایند .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار