نهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ گلستان در نمایشگاه بین المللی گرگان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه تخصصی الکامپ گلستان / گردهمایی استارت آپ‌های فعال حوزه دیجیتال در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس استاندار گلستان امروز در افتتاحیه نهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ استان گلستان گفت: اگر به استقبال تکنولوژی، فناوری و کامپیوتر و آی. تی نرویم، تکنولوژی خود را به ما تحمیل خواهیم کرد.


هادی حق شناس افزود: کسانی که در حوزه دانش بنیان و دیجیتال فعالیت می‌کنند جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال هستند و تحریم به بخش محصولات فکری و دیجیتال کمترین اثر را گذاشته است و این بخش فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دارند.


حق شناس ادامه داد: امروز بزرگترین شرکت در دنیا دیگر بوئینگ نیست بلکه شرکت آمازون است و یا در ایران اسنپ با یک هزار و ۵۰۰ کارمند یک هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.


او گفت: کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال هستند و تحریم به بخش محصولات فکری و دیجیتال کمترین اثر را گذاشته است.


حق شناس افزود: پارک فناوری استان با معاونت علمی رئیس جمهور یک تفاهمنامه ۵ میلیارد تومانی برای راه اندازی نخستین کارخانه نوآوری در گلستان داشتند و امیدواریم به زودی این مهم را در گلستان شاهد باشیم.

 

نمایشگاه الکامپ گلستان بزرگترین رویداد تجاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری و تجارت الکترونیک در شمال کشور است و تا ٣ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان در جاده گرگان به آق قلا برپاست.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار