معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان با اشاره به تداوم هوای سرد در ساعات شب و بامداد، گفت: اغلب شهرهای استان صبح فردا دمای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند.

تداوم هوای سرد در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا رحمان نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی که از سه‌شنبه شب هفته گذشته منطقه ما را تحت تأثیر قرار داده، کم‌کم در حال خارج‌ شدن از استان است.

وی با اشاره به وجود مه غلیظ در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی استان در صبح امروز، افزود: در طول روز از تراکم ابرها در مناطق مختلف کاسته خواهد شد و در ارتفاعات نیز رفته‌رفته پدیده مه محو خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان بیان کرد: امروز کمینه دما در استان در اینچه‌برون به میزان منفی ۲ درجه به ثبت رسید.

رحمان نیا خاطرنشان کرد: کمینه دما در گرگان نیز منفی یک درجه به ثبت رسید و در مناطق دیگر استان نیز کمینه دما بین صفر تا ۳ درجه بود.

وی گفت:‌ بر اساس الگوهای پیش‌یابی، از امروز تا اواخر هفته جوی نسبتاً آرام در سطح استان حکم‌فرما است. همچنان شب و بامداد سرد تداوم خواهد داشت و در طول روز هم روند افزایش دما را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود صبح فردا کمینه دما در اغلب شهرهای استان به زیر صفر درجه برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار