استاندار گلستان:

حق شناس با بیان اینکه بسیج معجزه امام(رحمه الله علیه) در نهادسازی انقلاب اسلامی بود، گفت: این معجزه به معنی واقعی در استمرار و استقرار انقلاب اسلامی اثرگذار بود.

بسیج معجزه امام(ره) در نهادسازی انقلاب اسلامی بود/ راه توسعه ایران توجه به غرب نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ «هادی حق شناس» امروز(سه شنبه 5 آذر) در اجتماع بسیجیان شهرستان گرگان به قیام 5 آذر مردم گرگان اشاره کرد و گفت: در سال 57 مردم استان گلستان در گرگان تجمع 30 هزار نفری را تشکیل دادند و 14 نفر در این روز به شهادت رسیدند و بیش از 100 نفر زخمی شدند و 5 آذر در گرگان تاریخ ساز شد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: 5 آذر فاصله زیادی تا 22 بهمن 57 نداشت و این روز در استان طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

حق شناس با اشاره به روز نیروی دریایی بیان کرد: در سال نخست جنگ نیروی دریایی صدام را منهدم کرد و نیروی دریایی صدام گرچه تا پایان تقویت شد ولی نیروی مستحکمی برای این کشور نشد و هفت آذر به عنوان روز نیروی دریایی در نظر گرفته شده است.

 

وی ابراز داشت: در خصوص بسیج و اهمیت بسیج بحث های زیادی می توان انجام داد، امام (رحمه الله علیه) با تیزبینی که داشتند نهادهای مختلفی مثل کمیته امداد، بنیاد شیهد و... راه اندازی کردند و هر یک از این سازمان ها در بخش خاصی فعالیت می کرد و یا حتی با برخی دستگاه های اجرایی همپوشانی داشتند.

 

 استاندار گلستان با بیان اینکه بسیج معجزه امام(رحمه الله علیه) در نهادسازی انقلاب اسلامی بود، گفت: این معجزه به معنی واقعی در استمرار و استقرار انقلاب اسلامی اثر گذار بود.

 

حق شناس گفت: هیچ ارگان و سازمانی نداریم که بسیج در آن حضور نداشته باشد و بسیج نهادی است که کمترین هزینه را بر انقلاب تحمیل و بسیار پربرکت بوده است.

 

وی ابراز داشت: تنها راه ادامه و تداوم انقلاب اسلامی این است که بسیج تداوم یابد و برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید با روحیه بسیجی و جهادی وارد شویم.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه راه توسعه ایران توجه به غرب نیست، متذکر شد: امیدواریم با اتکا به نیروهای داخل و توان علمی کشور بتوانیم گام بلندی در مسیر توسعه گلستان برداریم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار