با حضور جمعی از مسئولین، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گلستان افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، عصر دیروز (۱۷ آذرماه ۹۸) نمایشگاه یافته های پژوهشی و اختراعات معلمان و دانش آموزان با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی در گرگان افتتاح شد.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه این افتتاحیه گفت: با رویکرد پژوهش محور می توانیم مشکلات، چالش ها و نارسایی ها را در طول و عرض استان رصد کنیم.

وی افزود: با مشاهده غرفه آموزش و پرورش می توانیم ادعا کنیم که "آموزش و پرورش" و "پژوهش" دو  بال یک پرواز هستند و لازم و ملزوم یکدیگرند. گوهری راد تصریح کرد: امیدواریم بیش از پیش شاهد نگاه عالمانه و تحقیق و پژوهش در حوزه آموزش و پرورش استان باشیم و تصمیمات ما مبنای علمی داشته باشند.
همچنین در این مراسم، پروژه تحقیقاتی ملی طراحی مدل هدایت تحصیلی رونمایی شد.
قدرت الله نظری سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: این طرح ملی از اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش در سال ۹۷بود.
وی گفت: خوشبختانه این طرح مدل مفهومی  مورد تایید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است. نظری ادامه داد: تمهید مقدمات لازم برای به تحریر درآوردن پروپوزال مدل اجرایی طرح جهت ارائه به مجلس و پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش اندیشیده شده است.
گفتنی است این نمایشگاه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تا ۲۰ آذرماه ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار