رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: راهی که می توانیم نسل جدیدمان را حفظ کنیم و از پلیدی نجات دهیم نماز است.

راهکار نجات نسل جدید نماز است/در حد بخشنامه و دونگار و نامه‌های اداری و طرح تحول باقی بماند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در اجلاسیه بین المللی نماز در گرگان گفت:راهی که می توانیم نسل جدیدمان را حفظ کنیم و از پلیدی نجات دهیم نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور همچنین از عدم تخصیص بودجه مشخص مناسب به برپایی نماز در مدارس کشور انتقاد کرد و افزود: چرا وقتی به بخش نماز می رسیم مسئولان می گویند بودجه نداریم؟

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی افزود: در بخش نماز وضعیت مان نسبت به گذشته بسیار بهتر است و اگر می خواهیم  آینده را از دست ندهیم، سهم و بودجه بخش نماز را بدهید.

او برگزاری این اجلاسیه‌ها را تذکر و یاد آوری اهمیت بیش از پیش برپایی نماز دانست و افزود: همه ما نسبت به بر پایی نماز دین داریم و باید حق و دین نماز را ادا کنیم چرا که اگر این کار انجام نشود به روایت حدیث امام صادق علیه الاسلام" آن پولی که برای حق خرج نشود چندین برابرش در جای دیگر خرج خواهد شد".

رئیس ستاد اقامه نمازکشور گفت: برپایی نماز در مدارس و اهمیت توجه به برپایی فریضه نماز نباید در حد بخشنامه و دورنگار و نامه‌های اداری و طرح تحول باقی بماند بلکه برای پرپایی نماز نیاز به مرد تحول داریم.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی همچنین گفت: مسئولان باید دغدغه‌مند پیگیر برپایی نماز باشند و ظرفیت‌های بسیاری داریم که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار