چراغعلی گفت: رسما اعلام می کنیم هر داوطلبی که قوانین و مقررات را رعایت نکند قطعا عرصه رقابت در انتخابات را از دست خواهد داد.

داوطلبان متخلف فرصت رقابت در انتخابات را از دست می دهند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» امروز(چهارشنبه ۲۷آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 418 نفر در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده و از این میزان 9 نفر نیز انصراف خود را تا این لحظه اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: در حال حاضر فرآیند هفتم انتخابات که تائید صلاحیت هیئت های اجرایی بوده در حال انجام است و استعلام چهارگانه از وزارت اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و ثبت احوال استعلام گرفته شده است.

چراغعلی بیان کرد: از یک هفته گذشته که ثبت نام داوطلبان قطعی شده تا به امروز استعلام ها انجام شده است و امیدواریم به زودی بتوانیم اسامی افراد تائید صلاحیت شده را اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مطابق دستورات استاندار گلستان از سه ماه گذشته در راستای تعامل و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها تلاش شد که فضایی را فراهم کنیم که انتخابات پرشوری را در استان شاهد باشیم.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ابراز داشت: در دو هفته گذشته هر روز با فرمانداران و روسای حوزه به صورت ویدئو کنفرانس موضوعات انتخابات پیگیری شده است و خوشبختانه روند انتخابات تا این مرحله خوب ارزیابی می شود.

چراغعلی خاطرنشان کرد: میزان ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره گذشته 34 درصد رشد داشته و همچنین اقوام اهل سنت 115 نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره گذشته رشد خوبی داشته است.

وی افزود: بیشترین گروه سنی بین 41 تا45 سال سن دارند و فرآینده انتخابات از گذر نخست عبور کرده و در ادامه کار سختی همکاران ما در پیشرو دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد: با توجه به شرایطی که کشور دارد پیش بینی می کنیم کاندیداهایی که هزینه اضافی برای تبلیغات انتخابات داشته باشد مردم آنها را کنار خواهند زد و به آنها رای نخواهند داد.

چراغعلی ابراز داشت: داوطلبان مکلف هستند که با تبلیغات خود را معرفی کنند و رفتار آنها در فضای مجازی رصد خواهیم کرد و رسما اعلام می کنیم هر کسی قوانین و مقررات را رعایت نکند قطعا عرصه رقابت در انتخابات را از دست خواهد داد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار