استاندار تذکر بدهد ؛

چرا فرماندار و رییس شورای تامین و مسوول بحران یک شهرستان باید در اوج بحران در حالی که شاهد آتش سوزی جنگل های این شهرستان بودیم ، به مسافرت برود و ترک پست کند.

آتش در جنگل های علی آباد ؛ فرماندار در مسافرت !

به گزارش گلستان ۲۴؛ در حالیکه آتش سوزی از عصر روز گذشته (سه شنبه سوم دیماه) در ارتفاعات جنگلی علی آباد کتول شروع شده و دامنه آن تا امروز عصر ادامه داشت ، فرماندار این شهرستان ترک پست کرد و به مسافرت مشهد رفت.

حسن هدایتی کتولی بعد از رفتن به مشهد معاون خود را سرپرست مدیریت بحران این شهرستان معرفی کرد و عصر امروز با تلاش و هزاران زحمت آتش سوزی در جنگل های علی آباد کتول مهار شد.

سوال اینجاست چرا فرماندار و رییس شورای تامین و مسوول بحران یک شهرستان باید در اوج بحران در حالی که شاهد آتش سوزی جنگل های این شهرستان بودیم ، به مسافرت برود و ترک پست کند.

گویا برای دولتمردان تدبیر و امید این آخر هفته یک پرستیژ شده که رییس دولت در اوج بحران آلودگی هوا به سواحل محمود آباد رفته و‌دیگر‌کارگزارانشان نیز در این بحران ها هر کدام به سمتی رفته اند .

جا دارد دکتر حق شناس استاندار گلستان یک تذکر جدی به این فرماندار و سایر فرمانداران بدهد که در این بحرانهای ریز و درشت و وضعیتی که در آستانه انتخابات قرار داریم ، برخی دولتمردان نسبت به سرنوشت مردم و کشور بی خیال نباشند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار