مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با اشاره به افزایش تعداد پروازهای فرودگاه بین‌المللی گرگان گفت: از ابتدای بهمن ماه پرواز گرگان- کیش برقرار می‌شود.

پرواز گرگان- کیش از ابتدای بهمن‌ماه برقرار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی متانت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به افزایش مقاصد پروازی از فرودگاه بین‌المللی گرگان اظهارداشت: پروازهای گرگان به زاهدان از قبل راه‌اندازی شده بود و در هفته دو بار پرواز در این مسیر انجام می‌شد اما با استقبال شهروندان پروازهای این مسیر به 3 پرواز در هفته طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 68 پرواز به صورت هفتگی از فرودگاه بین‌المللی گرگان انجام می‌شود، گفت: مسیر پروازی گرگان- کیش هم در دستور کار قرار دارد و از ابتدای بهمن این پروازها برقرار می‎شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ادامه داد: پرواز از گرگان به مقصد بندرعباس نیز جزو اولویت‌های شرکت است که به احتمال زیاد پروازهای این مسیر نیز تا یکماه آینده آغاز خواهدشد.

وی گفت: همچنین برقراری پرواز به مقصد مشهدمقدس نیز که یکی دیگر از مسیرهای پروازی است که در صورت اتمام رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی این مسیر هم به مقاصد پروازی فرودگاه گرگان افزوده می‌شود.

متانت درباره پروازهای خارجی فرودگاه گرگان هم بیان داشت: کشور قزاقستان یکی از هدف‌های صادراتی استان گلستان به شمار می‌رود و با توجه به درخواست بازرگانان و تجار دو طرف در حال رایزنی برای برقراری پروازها بین گرگان و اکتائو هستیم.

وی افزود: همچنین با توجه به توسعه مبادلات تجاری با کشورهای آسیای میانه یکی از برنامه‌های ما پیگیری برای برقراری پرواز گرگان- تاشکند ( ازبکستان) بوده که رایزنی‌های اولیه در این باره انجام شده و منتظر تصمیم طرف خارجی هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار