تردد بیش از ۳ هزار تراکتور بدون پلاک در گرگان، مصدوم شدن ۹ نفر در اثر تصادف دو پراید در مینودشت ، کاهش۵۷ درصدی طلاق در کردکوی و دستگیری سارق موتورسیکلت در گرگان از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است .

تردد ۳ هزار تراکتور بی‌پلاک در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرماندار گرگان گفت که در این شهرستان بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ تراکتور شناسایی شده که از این تعداد ۲ هزار دستگاه پلاک گذاری شده و ۷۰۰ پرونده نیز در دست اقدام است اما بیش از ۳ هزار تراکتور دیگر بدون پلاک حال فعالیت می کنند.

**

در پی افزایش میزان سرقت موتورسیکلت در گرگان مامورین انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

در بازرسی از مخفیگاه این فرد سابقه دار ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و متهم به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

 **

تصادف ۲ پراید در کمربندی مینودشت منجر به مصدوم شدن ۹ نفر شد که ۳ نوزاد و ۴مصدوم زن این حادثه با آمبولانس به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت منتقل و دو مصدوم دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

**

رییس اداره ثبت اسناد و املاک کردکوی از صدور ۲۴۰ سند روستایی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت :  ۱۲۰ پرونده ارسالی از سوی بنیاد مسکن نیز برای صدور سند در دست بررسی است.

**

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت : برای پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی های احتمالی در مناطق جنگلی ۱۹۴ اکیپ شامل ۵۳ اکیپ پیاده، ۵۵ اکیپ خودرویی و ۸۶ اکیپ موتوری در قالب واکنش سریع در حالت آماده باش کامل در عرصه های جنگلی استان هستند.

**

دوره آموزشی پیشرفته "پیشگیری از اعتیاد" برای کارشناسان دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

**

مامورین انتظامی کلاله موفق به کشف ۱۵ هزار کیلو کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از یک مخفیگاه شدند.

**

نمایش "متساوی الساقین" از گلستان به نویسندگی و کارگردانی "عماد الدین رجبلو" به بخش مسابقه تئاتر ایران جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

**

فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه حدود ۵۷ درصد طلاق ثبت شده در این شهرستان مربوط به شهروندان شهرستان‌های همجوار است گفت : امسال از مجموع ۱۷۵ مورد طلاق ثبت شده در این شهرستان ۹۹ مورد مربوط به شهروندان سایر شهرها بود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار