استاندار گلستان در ستاد عالی دهه فجر:

استاندار گلستان با بیان اینکه سپهبد قاسم سلیمانی یک سرمایه اجتماعی بزرگ برای کشور بود گفت : خدمات 41 ساله نظام باید مستند سازی شود تا عده ای دستاوردهای بزرگ نظام را زیر سوال نبرند.

خدمات 41 ساله نظام مستندسازی شود /اجازه ندهیم عده ای این دستاوردهای بزرگ را زیر سوال ببرند/ قاسم سلیمانی یک سرمایه اجتماعی بزرگ بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس شامگاه گذشته در جلسه ستاد عالی گرامیداشت دهه فجر در استان اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در 41 سال گذشته برکسی پوشیده نیست و نباید اجازه دهیم که عده‌ای این دستاوردهای بزرگ را زیرسوال ببرند یا آن را تخریب کنند.

وی افزود: باید این دستاوردها برای مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود.

وی مستند‌سازی پروژه‌های 4 دهه گذشته را مهم دانست و گفت: حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند در این زمینه‌ها کمک کنند.

دکتر حق‌شناس با اشاره به برخی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بیان داشت: در موضوعات مختلفی مانند نانوتکنولوژی، صنایع دفاعی و غیره به یک شرایط خوبی رسیده‌ایم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که این مسئله به اطلاع مردم رسید.

وی همچنین با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی، ایشان را یک سرمایه اجتماعی بزرگ برای ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: برکت خون این شهید بزرگوار انسجام ملی ما را تقویت کرده است.

استاندار گلستان ادامه داد: آمریکایی‌ها به شدت دچار اضطراب و نگرانی شده‌اند، تمام کشورها منتظر واکنش ایران هستند و هنوز هیچ کدامشان به این موضوع اعتراف نکرده اند که این، ناشی از قدرت دفاعی کشور ماست.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار