مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره‌تپه بندرترکمن گفت: امنیت و آسایش ایران و کشورهای اسلامی منطقه مرهون چندین دهه تلاش و فداکاری حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان وی در جبهه مقاومت است.

امنیت جهان اسلام مرهون فداکاری سردار سلیمانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حاج آخوند عبدالجبار میرابی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سردار سلیمانی نمونه بارز اتحاد و همدلی مسلمانان بود و فارغ از گرایش های قومیتی و طایفه ای برای دفع شر از کشورهای منطقه جانفشانی می‌کرد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

این روحانی اهل سنت با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهدای این جنایت آمریکایی در شهرهای عراق گفت : حضور پرشور مردم عراق نشان داد که سردار سلیمانی منحصر به مرزهای ایران نبوده و به همه جهان اسلام تعلق دارد.

آخوند میرابی ابهت و اقتدار سپهبد سلیمانی را در جبهه های نبرد بی مثال و بارز بیان کرد و افزود: رعب و وحشت مزدوران و اجانب از شهید سلیمانی سالهای سال در دل و جان دشمنان جهان باقی خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن، عظمت و بزرگی سردار سلیمانی را در اطاعت آگاهانه، مخلصانه و مجاهدانه وی از ولایت دانست و افزود: آمریکا با این اقدام بزدلانه و تروریستی مرتکب یک حماقت راهبردی شد.

بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است و بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن اهل سنت تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه ایران هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار