معاون استاندار گلستان از برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره در گرگان و گنبدکاووس خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره در گرگان و گنبد / جریمه ۳۴.۸ میلیاردتومانی برای متخلفان

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابراهیم کریمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت: از 63 قلم کالایی که از نظر قیمتی مورد بررسی قرار گرفت در 4 مورد از این اقلام شاهد کاهش قیمت و در 9 مورد هم به طور نسبی شاهد افزایش قیمت بودیم.

وی افزود: نمایشگاه‌های فروش بهاره نیز برای تنظیم بازار برخی کالاها در دو شهر گرگان و گنبدکاووس برپا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: در این نمایشگاه‌ها از توان تولیدکنندگان استانی بهره خواهیم گرفت. علاوه براین قرار است با همکاری شهرداری‌ها در برخی از شهرهای استان میادین میوه و تره‌بار ایجاد شود.

وی بیان داشت: مردم در ماه‌های پایانی سال برای تأمین اقلام و کالاهای ضروری و اساسی نگرانی نداشته باشند چون به اندازه کافی از ظرفیت انبارها و سردخانه‌های استان استفاده می‌کنیم.

حسین طلوعیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت: در 10 روز گذشته فقط قیمت جوجه یک روزه و مرغ تغییر کرده و قیمت گوشت قرمز کاهش داشته و قیمت سایر کالاها تغییری نداشته است.

وی افزود: امسال هفت هزار و 580 پرونده به دلیل عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی در تعزیرات استان تشکیل شده که شامل 34 میلیارد و 800 میلیون تومان محکومیت نقدی بوده که بیشترین شکایات در بخش آرد و نان است.

طلوعیان بیان داشت: از روزهای پایانی سال تا 15 فروردین بازرسی ویژه در استان خواهیم داشت که در این طرح کالاها و مواد غذایی، لبنیات، گوشت قرمز، مرغ و کیف و کفش در اولویت قرار دارند.

به گفته وی، 607 تن سهمیه شکر جذب شده و تامین ذخایر اصلی کالاهای اساسی ویژه شب عید در دستور کارمان قرار دارد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار