مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: مسئولین نیاز به یک حرکت بسیجی و جهادی برای حمایت همه جانبه از حوزه فضای مجازی دارند که نه مانند گذشته حمایت های انجام شده بصورت پراکنده باشد بلکه باید بسیجی وار باید وارد میدان شد.

حرکت جهادی مسئولین در جهت حمایت از فعالان بسیجی حوزه فضای مجازی

به گزارش گلستان ۲۴؛ سعید مازندرانی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان در مورد این اهمیت این رویداد اظهار کرد: در بحث ورود فرهنگ بسیج به فضای مجازی احتیاج به کارهای اساسی و زیر بنایی داریم چرا که جوانان ما در حوزه فضای مجازی دچار آسیب های فراوانی می شوند.

مازندرانی افزود: من به عنوان یک پدر در مورد محتوایی که در فضای مجازی وارد ذهن و روح فرزندانم شده و تاثیراتی که بر دیدگاه و نگرش آنها خواهد داشت نگران هستم، اما اگر برنامه ها و بازی هایی طراحی شود که مطابق با خواسته های والدین باشد و با شئونات انقلاب و اخلاقی خانواده های ایرانی هماهنگ باشد این نگرانی به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد. 

وی ادامه داد: برای چنین اهدفی نیاز به شناسایی ظرفیت های موجود است که عدم پرداختن به این موضوع از ضعف مسئولین است، فراهم کردن شرایط و گرد هم آوری این سرمایه های انسانی، ارتباط و اتصال توانایی های موجود به هم در زمینه های مختلفی چون اپلیکیشن و نرم افزار و بازی سازی به منظور هم افزایی و توانمند سازی از وظایف ماست. 

مازندرانی اضافه کرد: ما به عنوان مسئولین استان می بایست به توانمندسازی و جلوگیری از سرخوردگی نیروها و استعدادهای موجود همت کنیم، این پشتیبانی می تواند از جنبه های گوناگونی چون فضای کار، بیمه، امکانات رفاهی و کارگاهی، بازار فروش، تبلیغات و فرهنگ سازی، کمک در جهت درآمدزایی، مهارت آموزی، مالیات و غیره باشد. 

وی خاط نشان کرد: در حقیقت ما در مسئولین هم نیاز به یک حرکت بسیجی و جهادی برای حمایت همه جانبه از این حوزه را داریم که نه مانند گذشته کارها و کمک ها و حمایت های انجام شده بصورت پراکنده باشد بلکه بسیجی وار باید عملکرد، انشاالله این رویداد مقدمه ای برای نشستها و پیگیری های بعدی باشد به طوری که دستگاهای متولی این امر در کنار هم و با تقسیم کار و مدیریت درست بتوانیم خدمات ارزشمندی به این عزیزان ارائه دهیم. 

خبرنگار : وطن پرست 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار