تجمع بزرگ دانشگاهیان، صبح امروز دوشنبه در حمایت از مردم مظلوم یمن و فلسطین با مشارکت دفتر بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن در دانشگاه پیام نور شهرستان کردکوی برگزار شد.

تصاویر تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان در اعتراض به جنایات آل سعود در کردکوی

به گزارش گلستان 24، تجمع بزرگ دانشگاهیان، صبح امروز دوشنبه در حمایت از مردم مظلوم یمن و فلسطین با مشارکت دفتر بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن در دانشگاه پیام نور شهرستان کردکوی برگزار شد.

???????????????????????????????برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی هر تصویر کلیک کنید.

???????????????????????????????

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????DSC09768?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

???????????????????????????????

 

 

IMG_0498???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????IMG_0518??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار