رئیس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارش زا به استان از رانندگان خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

هشدار پلیس راه گلستان به رانندگان با ورود سامانه هوای سرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ "علی عبدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به اطلاعیه و اخطاریه شماره 77 سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان هواشناسی اشاره کرد و گفت: بر اساس این اخطاریه بارش برف، وزش بادشدید، کولاک برف، کاهش محسوس دما و یخبندان را در سطح استان و استان های همجوار که دارای راه های مشترک مواصلاتی است را شاهد خواهیم بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: از امروز یکشنبه 20 بهمن ماه تا سه شنبه بارش برف و باران را در کلیه محورهای مواصلاتی و مناطق مرتفع استان و استان های همجوار مانند مازندران و سمنان و خراسان شمالی را حداکثر 20 الی 30 سانتی متر خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان گلستان، با اشاره به اینکه پلیس تمهیدات لازم را برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی اندیشیده است، ادامه داد: پلیس راه در راستای طرح زمستانه با همکاری سایر سازمان های خدمات رسان به حال آماده باش در آمده است.

این مقام انتظامی گفت: گشت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مناطق برف گیر و کوهستانی محورهای "توسکستان، خوش ییلاق، جنگل گلستان و مراوه تپه" مستقر و بر رفتار رانندگان نظارت دارند.

وی با تأکید بر ممنوعیت تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی از مردم خواست حتی الامکان از انجام سفرهای غیر ضروری در ساعات پایان امروز یکشنبه تا روز های دوشنبه و سه شنبه که با اوج بارش برف و باران همراه است پرهیز کنند.

سرهنگ عبدی با اشاره به شروع باران در محورهای غربی استان از رانندگان خواست وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان با اشاره به شرایط نامساعد جوی در سطح استان و ادامه داشتن این سامانه بارشی، تاکید کرد: رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار