حضور گسترده مردم گلستان در پای صندوق های رای در ساعات نخستین روز جمعه ۲ اسفند نویدبخش آن است که بهار آبادانی و توسعه در راه است.

گلستانی آباد با حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ بالاخره روز موعود فرا رسید همه چیز محیای برگزاری یکی انتخابات پرشور و حماسی است، مسئولان دستگاه های اجرایی در تلاش هستند که حتی در دور افتاده ترین مناطق استان گلستان نیز فضای مناسب برای برگزاری انتخابات فراهم باشد.

 

مساجد گلستان امروز کانون سرنوشت است

امروز مساجد استان گلستان علاوه بر آنکه میعادگاهی برای ربوبیت و بندگی به شمار می رود به کانون سرنوشت تبدیل شده اند و این تقارن را باید به فال نیک گرفت.

 

برخی از شعب اخذ رای نیز در مدارس استان گلستان دایر شده است و این شعب اخذ رای را باید تجلی گاه وحدت اقوام و مذاهب استان گلستان برشمرد، پیر و جوان، زن و مرد، کتولی و فارس، سیستانی و بلوچ در کنار هم صف اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به وجود آورند و با آرای خود پرونده سرنوشت انقلاب اسلامی را در آسمان پر فروغ جمهوری اسلامی ایران به پرواز در می آوردند.

 

حضور گسترده مردم در ساعات نخستین امروز نشان می دهد که توطئه های دشمنان از تحریم و گرانی تا امواج منفی رسانه ای برای تخریب افکار عمومی به منظور پراکنده کردن مردم از حول محور نظام و انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.

 

امروز مردم استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران بیان می کنند که در پای صندوق آرا حاضر می شوند تا نمایندگان اصلح آنان توسعه و آبادانی را برای گلستان و میهن عزیز آنها به ارمغان بیاورند.

 

مردم گلستان با حضور پرشور خود در پای صندوق رای نشان دادند که به خوبی توانمندی و جایگاه خود را شناختند و با حضور گسترده خود سنگ جبر کم کاری و ناتوانی را از پیش پای نظام جمهوری اسلامی با انتخاب نماینده شایسته برخواهند داشت.

 

مردم گلستان برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به پا خاستند

نگارستان ایران بنا دارند که ۲ اسفند را به یک روز حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کنند و مردم گلستان برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به پاخاستند.

 

امروز ملت ایران زنجیره توطئه های استکبار را که از ماه ها قبل کمپین «رأی بی رأی» را تشکیل داده بودند پاره کرده و به زیر پا انداختند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق رای دو بال پرواز بخشیدند.

 

در استان گلستان یک میلیون ۳۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای هستند و از این میان ۷۱ هزار نفر نیز برای نخستین بار در تعیین سرنوشت کشور نقش دارند، امیرمحمد یکی از همین رای اولی ها است که در ساعات نخستین انتخابات در پای صندوق رای حاضر شده، وی می گوید از اینکه می تواند در انتخابات مشارکت داشته باشد بسیار خوشحال است و به هیچ عنوان و به هیچ مبلغی حاضر نیستم که از حق رای خود بگذرم.

 

حضور جوانانی مثل امیرمحمد در پای صندوق رای بیمه کننده آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از سویی حضور افراد کهنسال و سالخورده نیز در صبح روز جمعه پای صندوق رای نیز به چشم می خورد، در گفتگوی صمیمی که با این افراد داشتیم بیان شد که ۴۰ سال است که پای این انقلاب ایستادیم، امروز در پای صندوق رای آمدیم تا دِین خود را به گذشتگان که برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند ادا کنیم.

 

برخی از اقوام نیز با لباس محلی خود در پای صندوق رای حاضر شدند تا نشان بدهند که اقوام ایران زمین در لحظه های حساس در میادین انقلاب حاضر می شوند چه راهپیمایی ۲۲ بهمن باشد و چه روز انتخابات نسبت به انقلاب اسلامی ادای تکلیف خواهند کرد.

 

جوانان گلستانی رای خود را به سردار سلیمانی تقدیم کردند

یکی دیگر از جوانان نیز در گفتگو با ما بیان کرد که حضور در انتخابات و دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی یقینا دل سردار سپهبد قاسم سلیمانی را شاد خواهد کرد رای خود را به سردار دلها تقدیم کرد و نیت حضور خود را در صبح جمعه در پای صندوق رای این مهم برشمرد.

 

مردم گلستان امروز به صحنه آمدند تا حماسه دیگری در برگ تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند، اهمیت انتخابات برای استان نوپای گلستان که با مشکلات زیادی در حوزه تقسیمات استانی، صنایع تبدیلی، حمایت از بخش های کشاورزی و ... رو به رو است بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از مردم از نمایندگان مجلس خود پیگیری چنین مطالباتی را خواستار هستند.

 

گفتنی است، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 418 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تائید صلاحیت ها 235 داوطلب مجلس رقابت خود را آغاز کردند.

 

از 235 داوطلب مجلس شورای اسلامی ۱۳۰ داوطلب انصراف دادند و ۱۲۸ نامزد انتخاباتی نیز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه گلستان در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان استقرار پیدا کرده است که از این میزان 584 شعبه اخذ رأی شهری و 804 شعبه روستایی است، همچنین یک هزار و 100 شعبه اخذ رأی در گلستان ثابت و 289 شعبه اخذ رأی سیار است.
 

یک میلیون و 330 هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان بیش از 71 هزار نفر برای اولین بار پای صندوق رأی حاضر می شوند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار