رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ ممکن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ علی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: به دنبال بارش شدید برف در ارتفاعات گلستان و لغزندگی جاده ها و به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی، تردد در محور توسکستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه شهروندان به توصیه های پلیس خصوصا در شرایط جوی نامساعد، تصریح کرد: رعایت مواردی مانند سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی، حفظ خونسردی و اطمینان از سلامت وسیله نقلیه از ضروریات است.

عبدی با اشاره به حضور شبانه روزی پلیس در جاده ها برای تامین نظم و امنیت محورهای مواصلاتی، گفت: تصادفات رانندگی ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات بوده لذا رانندگان محترم می توانند با عمل به توصیه های پلیس و پرهیز از انجام رفتارهای مخاطره آمیز، نقش بسزایی در پیشگیری از حوادث جاده ای داشته باشند.

این مقام انتظامی گلستان با بیان اینکه بدلیل پیش بینی های هواشناسی و احتمال بارش برف در محور خوش ییلاق و سایر جاده های کوهستانی تا پایان روز سه شنبه، افزود: شهروندان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محورها، از سفرهای غیرضروری بپرهیزند چرا که بدلیل انتشار ویروس کرونا، در صورت مسدود شدن محورها، اسکان اضطراری مسافران با مشکل مواجه خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار