با شیوع کرونا، اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی در گلستان افزایش یافته است.

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در گلستان/ پلمب واحدهای متخلف

به گزارش گلستان ۲۴؛ با شیوع کرونا نظارت بر واحدهای صنفی هم در گلستان افزایش یافته و چند واحد طی چند روزهای گذشته به دلیل رعایت نکردن برخی از موارد بهداشتی، پلمب شد.

در گنبدکاووس ۲۲ واحد صنفی متخلف با هماهنگی پلیس پلمب شد.

فرمانده انتظامی گنبد کاووس در این خصوص گفت که ۲۲ واحد صنفی متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ محمود علی فر افزود: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت شهرستان گنبد به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ۲۲ واحد صنفی از جمله ۱۶ واحد صنفی مصرف قلیان، سه واحد صنفی خبازان، سه واحد صنفی بازی های رایانه ای (گیم نت) به علت عدم رعایت موارد بهداشتی وعدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در گالیکش

فرمانده انتظامی گالیکش هم از پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فریدن جهان تیغ در تشریح این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و التهاب افکار عمومی مبنی بر سرایت این ویروس در محافل عمومی و آلوده از جمله کافه های سنتی و قلیان سرا ها، بازدید از مکان های مورد نظر در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و با حضور ادارات برون سازمانی مربوطه از ۱۶ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید که از این تعداد ۱۳ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب و به سه واحد صنفی دیگر هم اخطار داده شد.

گفتنی است که نیروی انتظامی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار