رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی گرگان گفت: فعالین بخش اقتصادی استان تاکنون آمادگی خود را برای پرداخت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای تهیه ۵۰ دستگاه ونتیلاتور اعلام کردند.

کمک بیش از ۷ میلیاردی فعالین اقتصادی گلستان به بیماران کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌محمد چوپانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو جلسه روز ۱۵ اسفندماه در استانداری گلستان، فعالین اقتصادی استان در یک اقدام جهادی اعلام آمادگی کردند در کنار جهادگران عرصه پزشکی، حمایت مالی خودشان را در راستای تجهیزات و تهیه امکانات برای پیشگیری از بیماری کرونا داشته باشند.

وی افزود: در این جلسه فعالین بخش اقتصادی در عرض چند دقیقه آمادگی تهیه ۴۰ دستگاه ونتیلاتور که مورد نیاز بیماران مبتلا به کروناست، اعلام کردند که این تعداد در حال حاضر به ۵۰ دستگاه ارتقاء پیدا کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی گرگان با اشاره به اینکه مقدمات تجهیز نقاهتگاه ۲۰۰ نفرِ در هتل ورزش انجام شده است، تصریح کرد: مقرر شد غذا و امکانات رفاهی موردنیاز در کمپ‌ها را تامین کنیم.

چوپانی خاطرنشان کرد: از فعالین اقتصادی استان که بدون اینکه اطلاع‌رسانی کنیم، خودشان اعلام آمادگی و کمک‌های مالی داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار