معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: آمار بستری بیماران کرونا در شرق گلستان قابل تأمل است.

آمار بستری بیماران کرونا در شرق گلستان قابل تأمل است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عبدالرضا چراغعلی صبح پنجشنبه در گفتگو با رادیو گلستان ضمن گرامیداشت روز شهید اظهارکرد: مردم مرکز استان و سایر شهرستان ها دستورالعمل های ابلاغی را رعایت کرده و با همکار مردم آمار بستری کاهش می یابد.

وی گفت: کسبه و بازاریان در شرایطی که در پایان سال و در روزهای پردرآمد خود قراداشتند، به احترام سلامت مردم مغازه های خود را تعطیل کردند که باید از آن ها قدردانی کرد.

چراغعلی افزود: خوشبختانه سیر مراجعات به بیمارستان‌های استان سیر صعودی ندارد و این نشان می دهد که مردم به قرنطینه خانگی بیشتر عمل کردند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و  شاهد سیرنزولی این بیماری در استان باشیم.

وی بیان کرد: تمام تمهیدات لازم در خصوص سلامت مردم پیش بینی شده و جای نگرانی در زمینه امکانات و تجهیزات پزشکی وجود ندارد.

چراغعلی با اشاره به شیوع کرونا در شرق استان، تصریح کرد: نگرانی در شرق استان در شهرستان های علی آبادکتول، گنبدکاووس، آزادشهر و کلاله وجود دارد که امیدواریم این روند شیوع بیماری در آن مناطق هم کاهش شود.

وی گفت: به طور متوسط روزانه ۴۵ نفر در اثر بیماری کهولت سن، حوادث و سایر مشکلات در استان گلستان فوت می شود بنابراین باید توجه داشت که هر کسی می میرد صرفاً بر اثر کرونا فوت نشده است.

چراغعلی بیان کرد: ائمه جمعه شیعه و اهل تسنن به احترام سلامت مردم برگزاری نماز جمعه را در سطح استان تعطیل کردند.

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال، گفت: همه ما ایرانی هستیم ولی باید توجه داشته باشیم که امکان برگزاری چهارشنبه آخر سال هم اکنون ممکن نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار