متانت از تب سنجی و کنترل کرونا در فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: از ادامه سفر و حضور مسافران مشکوک به کرونا در هواپیما جلوگیری می شود.

​کنترل کرونا در فرودگاه گرگان/ کاهش بیش از ۳۰ درصدی پروازهای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی متانت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا در فرودگاه گرگان گفت: ضدعفونی محیط ترمینال ها و مسیر عبور و مرور مسافران فرودگاه گرگان به صورت مداوم قبل و بعد از هر پرواز انجام می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: همچنین تیم دانشگاه علوم پزشکی گلستان در زمان پروازها برای تب سنجی و کنترل مسافران در فرودگاه حاضر می شوند و از ادامه سفر و حضور مسافران مشکوک به کرونا در هواپیما ممانعت به عمل می آید.

 

وی با بیان اینکه ضدعفونی تمامی بخش های فرودگاه گرگان به صورت روزانه و مرتب انجام می شود، بیان کرد: هواپیماها هم قبل از هر پرواز ضدعفونی می شوند.

 

متانت متذکر شد: از زمان شیوع بیماری کرونا پروازهای فرودگاه های گلستان 30 الی 40 درصد کاهش داشته است و پروازها با حداقل تعداد مسافر در حال انجام است.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان اضافه کرد: تمام پروازهای ما در فرودگاه گرگان برنامه ای بود و پرواز چارتری نداشتیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به منظور مقابله با کرونا پذیرایی در پروازهای کوتاه مدت حذف می شود، تصریح کرد: این موضوع را می توانیم به عنوان پیشنهاد به ایرلاین ها انتقال دهیم، البته مقرر شد تا حد ممکن پذیرایی از مسافران در قالب غذاهای آماده نباشد و بیشتر به صورت پذیرایی خشک و بسته بندی شده باشد.

 

متانت متذکر شد: پروازهای کیش به گرگان با توجه به شیوع کرونا لغو شده است و بعد از بازگشت شرایط به روال عادی مجدد پروازها ادامه برقرار می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان تأکید کرد: در حال حاضر سلامتی مردم برای ما حائز اهمیت است و ما با ضدعفونی و راه اندازی ایستگاه تب سنجی در فرودگاه برای کاهش شیوع کرونا تلاش می کنیم تا سلامتی مسافران دچار مشکل نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار