به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) با شعار « من یک جوانم می توانم یک ناجی باشم » از دو اهداکنندگان خون جوان دراستان گلستان تجلیل شد.

ترویج فرهنگ اهدای خون دربین جوانان استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی انتقال خون گلستان ، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با شعار « من یک جوانم می توانم یک ناجی باشم » ازبین اهدا کنندگان جوان 18 تا 29 سال که دراین روز به مراکزانتقال خون استان مراجعه کرده بودند تجلیل شد.

دکتر سید صادق بنی عقیل مدیر کل انتقال خون استان گلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تأکید داشتند جذب جوانان برای اهدای خون ، مشارکت جوانان اهداکننده خون را در این راه از موثرترین شیوه های ترغیبی ارزیابی کرد و اعلام آمادگی نمود برای ایجاد ارتباط مطلوب و موثر با جوانان از مشارکت و مساعدت جوانان اهداکننده خون بهره برداری شود .

وی درادامه افزود: جوانان با انتقال اطلاعات مرتبط با اهدای خون درمیان خانواده ودوستان می توانند موجب مشارکت دیگران در تأمین فراورده های خونی مورد نیاز شوند.

دکتر بنی عقیل جوانان را از عوامل موثر تامین خون سالم و همچنین ظرفیتهای موجود در ترویج این اقدام بشر دوستانه دانست و ابراز امیدواری کرد تا بیش از پیش شاهد مشارکت جوانان در این فعالیت انسانی و اجتماعی باشیم.

 

مدیرکل انتقال خون استان گلستان  به همین مناسبت ازدواهداکننده جوان خون آقایان محمد عرفان ذهبی از شهرستان گرگان و رضا زیوری شهرستان گنبد کاووس با اهدا لوح وهدیه تجلیل کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار