سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از رعایت پروتکل های وزارت بهداشت در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، مهدی کمال غریبی صبح دوشنبه در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری در ناوگان حمل و نقل گرگان اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور این سازمان نسبت به ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کرده که می توان به ضدعفونی و شستشوی مستمر ناوگان حمل و نقل، دفاتر تاکسی تلفنی، ایستگاه های اتوبوس، تاکسی و پایانه ها و همچنین توزیع اقلام بهداشتی بین رانندگان اشاره کرد.

وی ادامه داد: با شروع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور، این سازمان اقدامات لازم را در خصوص اجرای این طرح در ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در اتوبوس ها انجام داده و جهت حفظ سلامتی شهروندان نشستن هر مسافر در صندلی را هم مشخص کرده است.

کمال غریبی خاطر نشان کرد: با توجه به اشتغال دو سوم کارکنان از ۲۳ فروردین استفاده از ناوگان حمل و نقل به صورت چشمگیری افزایش داشته که به همین منظور تمام توان خود را بکار برده ایم تا بتوانیم طرح فاصله گذاری را در ناوگان حمل و نقل شهر گرگان اجرایی کنیم.

کمال غریبی در پایان از شهروندان درخواست کرد در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با سازمان حمل و نقل همکاری کنند چون غلبه بر این ویروس در گرو مشارکت شهروندان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار