استاندار گلستان با بیان اینکه صنعت مرغداری استان با افزایش تولید در آستانه ورشکستگی است، گفت: حمایت همه جانبه از مرغداران در دستور کار قرار دارد.

حمایت همه‌جانبه از مرغداران گلستان/ تولید خودسرانه نداشتیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گلستان دومین قطب تولید مرغ کشور است و افزایش تولید مرغ صنعت مرغداری استان را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

وی افزود: افزایش تولید مرغ در گلستان طبق برنامه بوده و افزایش خودسرانه تولید در این صنعت نداشتیم.

استاندار گلستان ادامه داد: افزایش تولید مرغ برای ورود به بازار شب عید و ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد اما هم‌اکنون متقاضی ندارد.

وی با اشاره به اینکه مشکل افزایش تولید مرغ و ورشکستگی مرغداران موضوع کشوری است و مختص گلستان نیست، تصریح کرد: صنعت مرغداری گلستان به شدت آسیب دیده و عمق فاجعه آسیب به مرغداران استان هنوز به طور کامل از سوی جهادکشاورزی آنالیز نشده است اما به طور قطع و یقین آسیب بسیار است.

حق شناس تأکید کرد: وقتی مرغ گران می‌شود از مرغداران خواسته می‌شود قیمت را کاهش دهند؛ هم‌اکنون که مرغداران استان دچار آسیب شده‌اند به طور کامل از آنها حمایت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به زودی جلسه‌ای با تولیدکنندگان مرغ در استان برگزار و برنامه‌ریزی می‌کنیم که شیوه حمایت از مرغداران استان چگونه باشد؛ یا تسهیلات جدید پرداخت می‌کنیم و یا بازپرداخت تسهیلات قبلی را به تعویق می‌اندازیم.

 

ارسال نظر

  • کارگر
    0

    خوب با قیمت ارزان بدین مردم استفاده کنن... تالارها تعطیل و رستوران ها تعطیل بدین ملت استفاده کنن... حاضرن جوجه ها رو از بین ببرن ولی مردم مرغ ارزان نخرن.

آخرین اخبار