مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

علی متانت:شرکت فرودگاه های استان اقدامات موثری در خصوص مقابله با ویروس کرونا انجام داده است.

ویروس کرونا باعث کاهش 80 درصدی پرواز های فرودگاه گرگان شد/فرودگاه کلاله به مکانی برای آمورش خلبانی تبدیل می شود

به گزارش گلستان24؛ ظهرامروز سه شنبه علی متانت مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان،اظهارداشت:باتوجه به این که بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی دنیا وحتی کشور تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفت وضعیت پروازهای فرودگاه گلستان هم تحت تاثیر این بیماری نسبته به گذاشته کاهش پیداکرد.

متانت با اشاره به اینکه در زمان کرونا بین ۶۰ تا ۸۰ درصد کاهش پروازها را داشتیم ، افزود :هفته اول کرونا تا پنجم فروردین با کاهش ۶۰ درصدی و از پنجم فروردین تا الان با کاهش ۸۰ درصدی پرواز ها روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه شرکت فرودگاه های استان اقدامات خوبی را جهت مقابله با ویروس کرونا انجام داده است،تصریح کرد:با توجه به کمیاب بودن مواد ضدعفونی ولی شرکت فرودگاه های استان این مواد را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهیه و دراختیار پرسنل خود گذاشته و همچنین محیط های مختلف فرودگاه از جمله ترمینال ها ، کانترها ، ترازو ها و تسمه نقاله ها و حتی ساک و چمدانهای مسافرین هرروزه ضدعفونی می شده است.

مدیر کل فرودگاه های استان با تاکید براینکه اجرای پروژه های زیرساختی وعمرانی برای ما بسیار مهم بود،تصریح کرد:به علت شیوع بیماری کرونا فعالیت های عمرانی در فرودگاه را محدود کردیم.

وی با بیان اینکه پرواز به نقاط مختلف کشور برای ایرلاین ها به علت کمبود مسافرمقرون به صرفه نیست،خاطرنشان کرد:شرکت فرودگاه های استان با توجه به نیاز های مردم استان و وجود مسافر جهت رفاه حال هم استانی ها اقدام به راه اندازی مسیر پروازی جدید می کند.

متانت با اشاره به فرودگاه کلاله،خطرنشان کرد:این فرودگاه به علت کمبود مسافر در حال حاضر دو پرواز به شهر های تهران و زابل دارد و باتوجه به وجود زیرساخت ها و همچنین کم بودن پرواز های مسافربری در این فرودگاه کلاس های آموزش خلبانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار