نماینده‌ی استان گلستان در قرارگاه ملی انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان با تاکید بر اینکه آزار و اذیت مردم مسلمان توسط پلیس آلمان در ماه مبارک رمضان ،مردم گلستان را به پویش حمایت از مسلمانان آلمان دعوت کرد.

 مردم گلستان را به پویش حمایت از مسلمانان آلمان دعوت می کنم

آرمین میرزایی، نماینده‌ی استان گلستان در قرارگاه ملی انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان در گفتگو با گلستان 24، با تاکید بر اینکه آزار و اذیت مردم مسلمان توسط پلیس آلمان در ماه مبارک رمضان به دور از انسانیت است،مردم آزادی خواهِ گلستان را به پویش حمایت از مسلمانان آلمان دعوت کرد.

وی تصمیم وزارت کشور آلمان مبنی بر تروریستی خواندن حزب الله را امری مضحک دانست و افزود:بنده از همه‌ی هم استانی‌ها مخصوصا دانش‌آموزان درخواست میکنم به پویش #حمایت_از_مسلمانان_آلمان بپیوندند.

عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: دولت آلمان برای جلوگیری از فعالیت حزب الله به مساجد و منزل مسلمانان حمله‌ور می‌شود تا مکان‌های مذکور را تفتیش کند. پلیس آلمان حق ندارد به مساجد حمله کند، سبب بی‌احترامی به قرآن و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان شود.

میرزایی گفت: آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد حزب‌الله لبنان را در فهرست «سازمانهای تروریستی» قرار دهد. بنده مطمئن هستم که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش هستند تا کشورهای اروپایی را ترغیب به تروریستی خواندن حزب الله کنند.

وی تاکید کرد:مقامات وزارت امور خارجه‌ی جمهوری اسلامی ایران موظفند به این اقدام نابخردانه‌ی آلمان واکنش نشان دهند و از مسلمانان آلمان حمایت کنند. همچنین از رسانه‌ها می‌خواهیم که از کمپین #حمایت_از_مسلمانان_آلمان حمایت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار