در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گلستان مطرح شد؛

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی با اشاره به نقش امنیت در توسعه جوامع، افزود: نیروی انتظامی باید یک گام جلوتر از توسعه حرکت کند.

نیروی انتظامی باید یک گام جلوتر از توسعه حرکت کند/ امنیت زیر ساخت مهم توسعه پایدار و همه جانبه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گلستان گفت:رضایت و اعتماد عمومی و اینکه مردم نیروی انتظامی را مامن و تکیه گاهی برای خود بدانند مهمترین سرمایه این نیرو است.  

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی با اشاره به نقش امنیت در توسعه جوامع،افزود: نیروی انتظامی باید یک گام جلوتر از توسعه حرکت کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در این مراسم شاخص های امنیتی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرمایه گذاری و توسعه پایدار در استان به برکت وجود همین امنیت است. 

سردار علی ملک شاهکوهی با بیان اینکه عزت و اقتدار دو شاخصه ارزشمند برای نیروهای پلیس است افرود: اقتداری که مورد پذیرش مردم و جامعه برای ایجاد آرامش و امنیت باشد مورد نظر است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی گلستان در ادامه گفت: نیروی انتظامی با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب، استفاده از شیوه مدیریت و تلاش جهادی، ملاک قرار دادن آموزه‌های دینی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی مسیری رو به جلو را پیموده است.

فرمانده جدید نیروی انتظامی گلستان، اجرای برنامه‌های ابلاغی و هم‌سو بودن با منویات مقام معظم رهبری، توسعه سطح همکاری با بسیج و اقدامات مشترک، توجه ویژه به امر تربیت و آموزش در جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان انتظامی را از جمله برنامه‌های اجراشده عنوان کرد.

سرهنگ دادگر،حفاظت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، برخورد جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به خصوص خرده‌فروشان، تعامل سازنده با سایر دستگاه‌ها و رصد و اشراف اطلاعاتی را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

در پایان این مراسم، سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان معرفی و از زحمات سردار روح الامین قاسمی که به درجه بازنشستگی نائل آمد قدردانی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار