تربتی نژاد گفت: تاکنون ۲۸ درصد دانش آموزان شهرستان گرگان توانستند برای کتب درسی سال تحصیلی آینده ثبت نام کنند.

۲۸ درصد دانش آموزان گرگانی برای کتب درسی ثبت نام کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد»امروز (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 99 درصد از معلمان شهرستان گرگان وارد شبکه شاد شدند و همچنین 56 درصد دانش آموزان شهرستان نیز در سامانه شاد فعالیت می کنند.

 

مدیرآموزش و پرورش گرگان ادامه داد: 97 درصد کلاس های درسی نیز در شبکه شاد فعال شده است و مشکل اصلی این است که دانش آموزان در این شبکه شاد فعال نیستند.

 

تربتی نژاد متذکر شد: الزاماتی از سوی مدارس انجام می شود که دانش آموزان وارد شبکه شاد شوند و به دلایل مختلف بخشی از دانش آموزان وارد شبکه شاد نشدند.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 28 درصد دانش آموزان شهرستان توانستند برای کتب درسی ثبت نام کنند و درخواست داریم که خانواده ها نسبت به ثبت نام اینترنتی کتب درسی به موقع عمل کنند.

 

مدیرآموزش و پرورش گرگان تاکید کرد: در سال تحصیلی گذشته پنج کلاس کانکسی در شهرستان گرگان وجود داشت و امسال هیچ کلاس درس کانکسی در شهرستان نداریم.

 

تربتی نژاد متذکر شد: در بودجه سال 97 و 99 برای تغییر کاربری بخشی از فضاهای مازاد آموزشی مصوبه ای مطرح شد و براساس آن آموزش و پرورش می تواند بخشی از فضاهای خود را تغییر کاربری دهد.

 

وی تاکید کرد: برخی از مدارس در سطح شهرستان فضای مازاد در اختیار دارد و با وجود اینکه یک سری مقررات سختی برای تغییر کاربری وجود داشت با این وجود برای سه مدرسه توانستیم تغییر کاربری بگیریم.

 

مدیرآموزش و پرورش گرگان متذکر شد: در شهرستان گرگان 30 مدرسه نیاز به استحکام و مقاوم سازی دارد و در حال حاضر 21 مدرسه نیز در دست تخریب و یا احداث است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار