فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 سارق حرفه ای و اعتراف آنان به 60 فقره سرقت دریچه های فاضلاب در سطح استان خبر داد.

اعتراف به 60 فقره سرقت در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ "سعید دادگر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه های فاضلاب در سطح استان، موضوع شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: ماموران با تشکیل کارگروه ویژه، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته به سرنخ هایی از سارقان سابقه دار که با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت می کردند، رسیدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و شناسایی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه هر 3 سارق در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند و به 60 فقره سرقت دریچه های فاضلاب در شهرستان های گرگان، بندر ترکمن و آق قلا اعتراف کردند.

سرهنگ دادگر بیان کرد: سارقان با تشکیل یک باند با استفاده از خودرو پراید به بهانه های مختلف در کنار دریچه های آب و فاضلاب توقف کرده و با تجهیزاتی که در اختیار داشتند در کمتر از 3 دقیقه اقدام به سرقت دریچه ها می کردند و پس از سرقت در جاهایی مانند بیابان و جنگل اقدام به پرپایی آتش و داغ کردن دریچه ها و تکه تکه  کردن درهای فاضلاب که از جنس چدن بوده با استفاده از پتک  می کردند و متاسفانه اموال مسروقه را  با نازلترین قیمت به مالخر برای تامین مواد مخدر به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با سارقان و مخلان امنیت جامعه، خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار