نیک نژاد، از راه اندازی سامانه مدیریت فوتبال با هدف توسعه زیرساخت های نرم افزاری فوتبال در استان گلستان خبر داد.

راه اندازی سامانه مدیریت فوتبال در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد نیک نژاد» صبح امروز(چهارشنبه 31 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال های اخیر هر سازمان و مؤسسه ای که به شکل مدیریت مدرن اداره می شود برای بهره برداری صحیح از دانش مدیران و نیروهای خود به سوی بستر الکترونیک حرکت خواهد کرد.

 

مسئول انفورماتیک هیئت فوتبال استان گلستان ادامه داد: فعالیت در بستر الکترونیک بدون حمایت مدیر هر مجموعه ای اتفاق نمی افتد و خوشبختانه با شروع دوره دوم ریاست هیئت فوتبال استان گلستان این مهم در دستور کار قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: در مجموع در راستای بستر الکترونیک سه اقدام مهم اعم از راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری شکل گرفت، از طرفی تمامی فعالان فوتبال استان گلستان در هر ساعت از شبانه روز در هر زمان و مکانی می توانند از اتوماسیون اداری با دقت بالا استفاده کنند.

 

نیک نژاد از راه اندازی سامانه مدیریت فوتبال با هدف توسعه زیرساخت های نرم افزاری فوتبال در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: یکی از بزرگترین دغدغه مربیان و سرپرستان تیم ها جمع آوری مدارک سالیانه بازیکنان برای حضور در مسابقات است که با راه اندازی سامانه مدیریت فوتبال بخشی از دغدغه مربیان و سرپرستان تیم ها برطرف شده است.

 

مسئول انفورماتیک هیئت فوتبال استان گلستان از طراحی وب سایت رسمی هیئت فوتبال استان گلستان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه دسترسی به اخبار و مطالب مربوط به حوزه فوتبال استان گلستان برای فعالان این بخش تسهیل می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار