استاندار گلستان:

حق شناس از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران مشاغل آسیب دیده از کرونا در گلستان خبر داد.

​اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» شامگاه امروز (یکشنبه 11 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان امروز برگزار شد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: از محل تبصره 18 بخش کشاورزی و رونق تولید و نوسازی 800 میلیارد تومان تسهیلات در استان گلستان پرداخت شده و گلستان از این لحاظ رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

 

حق شناس بیان کرد:  در این جلسه در حال بررسی شرایط هستیم تا پرداخت تسهیلات افزایش پیدا کند و همچنین در این جلسه تعدادی از پروژه هایی که در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان در سال 97 مورد تأکید قرار گرفته بود مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

وی افزود: در این جلسه مصوب شد بانک ها روند اعطای تسهیلات به طرح هایی که تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشدند و منابع آن ها نیز برای بانک ها در نظر گرفته شده است را تسهیل کنند.

 

استاندار گلستان متذکر شد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد تسهیلات برای جبران بیمه شدگان تأمین اجتماعی است که در شرایط کرونا آسیب دیده و بیکار شدند.

 

حق شناس افزود: برای جبران خسارت افراد بیکار شده در شرایط کرونا 500 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار اداره کل تعاون، کار و رفاه استان قرار گرفته است.

 

وی گفت: همچنین تعیین و تکلیف یارانه برخی از واحدهای اقتصادی و هتل ها که مجوز دریافت کردند اما عملیات اجرایی این طرح ها آغاز نشده است تا یک ماه  آینده در دستور کار قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار