بلبلی گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی دمای هوا در طول روز افزایش پیدا خواهد کرد و دمای هوای استان گلستان نسبت به روز گذشته گرمتر می شود.

پیش بینی آسمان صاف و افزایش دما در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» صبح امروز (سه شنبه 13 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در صبح امروز هوای استان گلستان آفتابی است و رطوبت نسبی در مرکز استان 88 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد: جوی نسبتا آرام را در استان شاهد هستیم و دمای هوای استان در صبح امروز 17 درجه سانتیگراد است که تغییر محسوسی را نسبتا به روز گذشته نشان نمی دهد.

 

بلبلی بیان کرد: در روز گذشته شهرستان گنبدکاووس گرمترین نقطه استان گلستان بود و دمای بیشینه در این شهرستان به 33 درجه سانتیگراد رسید و حداکثر دما در گرگان نیز 31 درجه سانتیگراد در روز گذشته به ثبت رسید.

 

وی افزود: تا شامگاه امروز انتظار داریم که استان آسمان صاف و کمی ابری را در استان شاهد باشیم و همچنین در طول روز افزایش نسبی دما را نیز شاهد خواهیم بود و هوای استان گلستان از روز قبل گرمتر خواهد شد.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان یادآور شد: تا روز پنجشنبه پیش بینی می شود که آسمان استان صاف و تا کمی ابری باشد و در برخی نقاط نیز افزایش ابر را تجربه خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار