سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم پیش بینی می‌شود ۲۰ پروژه ورزشی استان تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

۲۰ پروژه ورزشی گلستان تا پایان امسال افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسمعلی برزمینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: 20 پروژه ورزشی استان گلستان در صورت تخصیص اعتبار تا پایان امسال افتتاح و بهره برداری می‌رسد که طبق پیش بینی‌ها افتتاح 11 پروژه در دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: افتتاح و بهره برداری از 9 پروژه ورزشی روستایی در استان گلستان هم در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان از احداث خانه والیبال گنبدکاووس خبر داد و گفت: عملیات احداث خانه والیبال گنبدکاووس به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین خانه والیبال کشور از سال 90 در مجموعه ورزشی المپیک این شهرستان آغاز شد که یکی از منحصر به فردترین پروژه‌های تخصصی والیبال در ایران است.

برزمینی افزود: این پروژه در مساحت سه هزار متر مربع و دارای دو سالن تخصصی آموزشی والیبال مردان و زنان، خوابگاه برای اسکان دو تیم و برگزاری اردوهای تدارکاتی است.

وی ادامه داد: این پروژه تا کنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و چهار میلیارد و 325 میلیون تومان از اعتبارات استانی برای آن هزینه شده و برای تکمیل نیازمند یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار است.

وی اظهار امیدواری کرد در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری برسد تا گنبدکاووس مجهزترین خانه والیبال کشور را در اختیار داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار