کشمیری گفت: تا پیش از تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری، ۲۵۱ اثر نمایشی در سال گذشته در استان گلستان اجرا شد.

۲۵۱ اثر نمایشی سال گذشته در گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «عادله کشمیری» با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند ماه به علت اجرای طرح های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آثار متعددی در حوزه نمایش های صحنه ای و میدانی و سایر گونه های نمایشی و غیره از اجرا باز ماندند، گفت: تا این بازه زمانی تعداد 251 اثر نمایشی در سال 98 در استان گلستان اجرا شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، درباره استقبال تماشاگران از آثار تولید افزود: 210 هزار و 250 نفر به عنوان مخاطب این آثار را در کل استان به نظاره نشستند.

 

وی با اشاره در سالی که گذشت استان گلستان دستخوش رویدادها و اتفاقات زیادی بوده است، ادامه داد: در ابتدای سال در گلستان ما شاهد وقوع سیل بودیم و در پایان سال شیوع کرونا را تجربه کردیم.

 

کشمیری با قدردانی از حضور مسئولانه و دغدغه مند اهالی هنرنمایش استان در ایام سیل و برنامه های آموزنده و سرگرم کننده متعدد و متنوع در فضای مجازی در ایام کرونا، گفت: قدردان مسئولیت‌ پذیری اجتماعی جامعه تئاتر گلستان در آگاهی بخشی به مردم در قبال شیوع ویروس کرونا هستیم.

 

وی اظهار کرد: امیدوارم امسال برای اهالی نمایش استان گلستان سال پر رونقی باشد و شاهد رشد و تعالی هنر نمایش استان باشیم و در سال «جهش تولید» گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار