مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان عنوان کرد؛

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان نهادینه سازی ،تبیین وترویج سبک زندگی رضوی را رسالت ملی در حوزه فرهنگی عنوان کرد.

تبیین وترویج سبک زندگی رضوی وظیفه ورسالت ملی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان، مدیر کل کتابخانه های عمومی گلستان ، عبدالحی میرزاعلی گفت: اصحاب فرهنگ و کتابخوانی  با تبیین وترویج سبک زندگی رضوی می توانند زمینه تحقق سیره رضوی را بیشتر مهیا نمایند.

عبدالحی میرزاعلی در ادامه افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی است که نهاد کتابخانه های عمومی امکان دسترسی به منابع رضوی را فراهم نموده و علاقه مندان می توانند با حضور در فضای مجازی از منابع دیجیتالی استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان مسابقات کتابخوانی رضوی را زمینه حضور بیشتر مردم واصحاب فرهنگ در حوزه فرهنگ کتابخوانی وسیره رضوی  دانست که از سویی می تواند به تقویت شناخت ما در سیره رضوی منجر گردد واز سویی نهاد کتابخانه ها در حوزه کتاب می تواند به ارایه سیرمطالعاتی در این حوزه کمک کند.

عبدالحی میرزاعلی با بیان اینکه مسابقات کتابخوانی در چند رده سنی کودک ، نوجوان وجوان و بزرگسال برگزار می شود گفت:  علاقه مندان می توانند هم به صورت فردی هم به صورت خانوادگی و یا گروهی در مسابقات شرکت کنند که این شرکت امسال به دلیل بیماری کرنا ومحدودیتهای حاصل از ان تنهادر شکل  مسابقات  مجازی و آنلاین صورت می گیرد.

عبدالحی میرزاعلی با بیان اینکه برگزیدگان در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح شهرستانی و ملی مورد تقدیر قرار می گیرند افزود: کتابخانه های گلستان در سالهای اخیر روند روبه رشد و قابل توجهی در حوزه شرکت کنندگان داشته است ، به نحوی که استان گلستان در سالهای گذشته جزو استان های برتر قرار گرفت وشاهد برندگان ملی از این استان بودیم.

لازم به ذکر است کتابخانه های عمومی استان گلستان در سالهای قبل جزو استان های مورد تقدیر از

سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار گرفت.

گفتنی است علاقه مندان جهت  کسب اطلاعات ودریافت منابع الکترونیکی وشرکت  در دهمین  دوره  جشنواره کتابخوانی رضوی می توانند  به آدرس www.samakpl.ir  مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار