حمیدی با تاکید به ضرورت تهیه طرح پدافند غیرعامل در گرگان، گفت: باید خود را برای کاهش مخاطرات و حفظ دارایی های آماده کنیم.

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (شنبه ۲۴ خرداد) در شورای پدافند غیرعامل شهرستان گرگان اظهار کرد: روز به روز از پدافند و جنگ عامل به سمت پدافند غیرعامل حرکت می کنیم و باید خود را برای کاهش مخاطرات آماده کنیم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: شاهد آن هستیم که بسیاری از تهدیدات نظامی از سوی دشمنان عملیاتی نمی شود چرا که دشمن می داند این رویارویی هزینه زیادی برای آنها به وجود خواهد آورد و لذا دشمنی های خود را به صورت غیرعامل پیگیری می کنند.

 

حمیدی با بیان اینکه دشمنان از مقابله غیرعامل برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند، افزود: امروز می بینیم که کرونا به بسیاری از کشورهای جهان آسیب وارد کرده است و قطعا در آینده کشورهای مستکبر برای آسیب به دیگر کشورها از چنین روش هایی بهره خواهند گرفت.

 

وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در شهر گرگان با مجری این طرح همکاری لازم را باید داشته باشند تا بتوانیم تهدیدات سرمایه ها و دارایی شهر گرگان را شناسایی و برای کاهش مخاطرات برنامه ریزی کنیم.

 

فرماندار گرگان با تاکید براهمیت این طرح، ابراز داشت: طرح جامعه پدافند غیرعامل از سوی سازمان پدافند غیرعامل ارائه شده است و باید برای مقابله با تهدید و مخاطرات در شهر گرگان یک طرح غیرعامل مفید و اثرگذار تدوین شود.

 

حمیدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: «پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود» و ما در مجموعه دستگاه های اجرایی مکلف هستیم که به تهیه این طرح کمک کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار