از اثرات مخرب هنجارشکنی بر توسعه اقتصادی، احتمال کاهش ساعت کاری ادارات در گلستان ، تولد اولین نوزاد به روش به روش IVF در مرکز درمان ناباروری نهال ،تا تعویق یک هفته امتحانات دانشگاه آزاد در بندرگز و گنبد به دلیل اوج‌گیری کرونا از جمله خبرهای روز شنبه 24 خرداد در گلستان بود.

از واکنش نماینده مجلس به هنجارشکنی در تفرجگاه‌ها تا تولد اولین نوزاد مرکز ناباروری در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

اثرات مخرب هنجارشکنی بر توسعه اقتصادی

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بروز برخی هنجارشکنی‌ها در تفرجگاه‌های این منطقه، گفت: این عده معدود آگاهانه یا ناآگاهانه مانع از توسعه اقتصادی منطقه از دریچه گردشگری می‌شوند.


آغاز طرح اقدام ملی مسکن در گلستان

مرحله نخست احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن امروز شنبه با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استان گلستان در بندرگز آغاز شد.

 احتمال کاهش ساعت کاری ادارات در گلستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با توجه به گرمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کاهش ساعت کاری ادارات را پیشنهاد می‌دهیم.


احیای رشته های صنایع دستی «لاک تراشی» و «چاپ باتیک» در گلستان

تجری از احیای ۱۱ رشته منسوخ شده صنایع دستی در گلستان خبر داد و گفت: دو رشته صنایع دستی «لاک تراشی» و «چاپ باتیک» امسال احیاء می شوند.


برنامه ریزی برای راه اندازی نخستین شهرک صنایع دستی کشور

حق شناس گفت: در راستای راه اندازی نخستین شهرک صنایع دستی در استان گلستان با توجه به ظرفیت های استان گلستان برنامه ریزی شود.


​تعیین تکلیف موقوفات فاقد سند مالکیت در گلستان

حجت الاسلام روحانی فرد از تعیین تکلیف موقوفات فاقد سند مالکیت در گلستان خبر داد.

 اوج‌گیری دوباره کرونا در گلستان؛ وضعیت « بندرگز» قرمز و بقیه شهرها زرد شد
با افزایش دما و تصور ضعیف شدن ویروس کرونا در هوای گرم، بسیاری از شهروندان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حتی زدن ماسک را کنار گذاشتند که منجر به اوج‌گیری دوباره کرونا در استان گلستان شده است.

امتحانات دانشگاه آزاد در شهرستان‌های بندرگز و گنبدکاووس یک هفته به تعویق افتاد
رئیس دانشگاه آزاد گلستان گفت: با شیوع دوباره کرونا امتحانات دانشگاه آزاد در شهرستان‌های بندرگز و گنبدکاووس یک هفته به تعویق انداخت.

 «عروس خزر» یک قدم دیگر به مرگ نزدیک شد
 حال بزرگترین خلیج دریای خزر اصلاً مساعد نیست، یک‌چهارم وسعت خلیج گرگان به کلی خشک شده و ورود پساب‌های خانگی و صنعتی و سایر آلاینده‌ها هم چنین عدم مدیریت مناسب و منطقی در این منطقه حفاظت شده اوضاع را وخیم‌تر کرده است.

تولد اولین نوزاد  درمرکز ناباروری در گلستان

اولین نوزاد به روش به روش IVF در مرکز درمان ناباروری نهال به سلامت بدنیا آمد، 7مادر باردار نابارور نیز طی ماههای آینده زایمان دارند که دو مورد آن دوقلو هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار