سینماها پس از ماه ها تعطیلی از اول تیر سال جاری، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل بازگشایی و فروش بلیط سینما مجددا آغاز خواهد شد.

تاریخ بازگشایی سینماها مشخص شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، پس از موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و به دستور رئیس جمهور، کلیه سالن های سینما کشور، از یکم تیر ماه مطابق با ضوابط و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار خواهند نمود.

به همین خاطر برای مدیران و پرسنل سینماهای کشور، کارگاه های تخصصی به منظور ایمن سازی سالن های سینما و رعایت دقیق نکات بهداشتی برگزار شد تا علاقه مندان و سینما دوستان با اطمینان خاطر برای خرید بلیط سینما اقدام کنند.

امکان خرید بلیط سینما به صورت کاملا آنلاین با قابلیت انتخاب صندلی مطابق با ضوابط بهداشتی توسط ایران تیک، سامانه رسمی فروش اینترنتی بلیط سینما امکان پذیر می باشد.

با مراجعه به وب سایت ایران تیک، علاوه بر خرید بلیط سینما، امکان مشاهده فیلم های درحال اکران و دریافت تخفیف های ویژه این سامانه، در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

البته، علاوه بر نحوه بازگشایی مجدد سینماهای کشور و دستورالعمل های بهداشتی، در هر اکران، تنها برای 50 درصد ظرفیت سالن سینما، بلیط فروخته خواهد شد.

علاوه بر فروش بلیط سینما تنها با 50 در صد ظرفیت هر سالن، تغییر دیگری نیز در سیستم فروش اینترنتی بلیط سینما ایجاد شده است؛ چراکه پیش تر محمدرضا فرجی، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی از راه اندازی سامانه بلیط فروشی «سمفا» پس از بازگشایی مجدد سینماهای کشور خبر داده بود، که تا حد زیادی مشکل های اکران به شیوه قدیم را برای صاحبان سینماها برطرف خواهد نمود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار