معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از وقوع سه حادثه در گلستان خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر در این حوادث فوت شده است.

برخورد پراید با کمباین در محور کردکوی یک کشته برجای گذاشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید رحیم میرکریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، از وقوع سه حادثه در استان خبر داد و گفت: در این یه حادثه یک نفر فوت و ۷ نفر مصدوم شدند.

او افزود: در حادثه سقوط از آبشار شیرآباد خان ببین یک گروه عملیاتی متشکل از دو نفر همراه با یک ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

میرکریمی گفت: در این عملیات یک مصدوم ۲۱ ساله توسط تیم جمعیت هلال احمر رهاسازی و توسط ست کوهستان انتقال داده شد و در نهایت دربین راه تحویل عوامل اورژانس شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از واژگونی خودروی پراید در محور بندرترکمن به آق قلا خبر داد و گفت: در این حادثه یک گروه متشکل از دو نیروی عملیاتی به همراه یک آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

میرکریمی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان توسط جمعیت هلال احمر و سه مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی بندر ترکمن اعزام شدند.

او افزود: حادثه سوم مربوط به برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کمباین بوده که در محورگرگان به کردکوی، روبروی روستا چهارده رخ داده است.

میرکریمی گفت: در این حادثه دو نیروی عملیاتی به‌همراه به‌همراه یک آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر مصدوم و یک نفر فوت شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار