مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه طی هفته تبلیغات اسلامی در گلستان اجرا می شود.

بیش از ۱۰۰ برنامه طی هفته تبلیغات اسلامی در گلستان اجرا می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: انقلاب ما، باید دینی و مذهبی و همراه با معنویت و فضائل و تشکیلات فرهنگی و دینی اداره می شد، به همین دلیل به فرمان امام راحل در سال ۱۳۶۰ سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شد.

وی با بیان این که همه مردم گروه حرفه هدف ما هستند، افزود: تبلیغات اسلامی از ساختاری مشخص شامل علما، مجموعه‌های فرهنگی، مداحان، بانوان، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی و غیره تشکیل شده است.

ولی نژاد گفت: ساختار سازمان، فرهنگی، دینی و معنوی بوده و با توجه به این ساختار، انقلاب در آن به عنوان پوشش مرکزی قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های هفته تبلیغات اسلامی، بیان کرد: برنامه «تبلیغات حکیمانه» را برای صاحب‌نظران عرصه تبلیغ و فرهنگ، برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار تشکل ها با استاندار گلستان، دیدار با خانواده شهدا و تجدید عهد و میثاق با شهدا، حضور در نمازجمعه و سخنرانی، دیدار با پرسنل تبلیغات و فعالان فرهنگی از دیگر برنامه های ما است.

ولی نژاد با بیان این که تجلیل از دختران را به مناسبت روز دختر در دستورکار داریم، گفت: به طور کلی در این هفته صدها برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: سازمان تبلیغات برای همه مردم است، در سیل، کرونا، ماه محرم و رمضان و در فصول مختلف همواره کنار مردم بودیم و خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار