رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان از کاهش ۶ درجه ای دما در استان خبرداد و گفت: با تقویت رطوبت و جریانات مرطوب، رگبار و رعد و برق پراکنده در گلستان پیش بینی می شود.

کاهش ۶ درجه ای دما در گلستان/ رگبار پراکنده پیش بینی می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود محمدقلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر سامانه کم فشار حرارتی در استان حاکم بوده و توقع داریم از بعدازظهر و شب جریانات مرطوب غرب و شمال غرب تقویت شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان اضافه کرد: بنابراین در برخی از ساعات امشب و صبح فردا افزایش ابر در نقاط کوهستانی و احتمال رگبار پراکنده به همراه رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا در طول روز موقتاً جوی آرام حاکم شده اما از بعدازظهر و شب با تقویت رطوبت و جریانات مرطوب شرایط برای رشد ابر ایجاد می شود و در برخی از نقاط استان شاهد رشد ابر و احتمال رگبار خواهیم بود.

محمدقلی پور ادامه داد: بنابراین در اوقات عصر و شب امکان بارش های پراکنده است و فردا نسبت به امروز ناپایداری ها و فعالیت جریانات مرطوب و غربی بیشتر است.

وی بیان کرد: از بعدازظهر و شب امروز، وزش باد شدید در برخی از نقاط اتفاق خواهد افتاد.

محمدقلی پور از کاهش چهار الی ۶ درجه ای دما در روز دوشنبه خبرداد و گفت: صبح امروز علی آبادکتول با ۲۳ درجه خنک ترین شهر استان بود و دمای حداکثر گرگان هم به ۳۵ سانتیگراد خواهد رسید.

وی بیان کرد: این ناپایداری ها تا روز سه شنبه در شب اتفاق می افتد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار