معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از افتتاح همزمان 3 طرح عمرانی در دادگستری‌های این استان خبر داد.

افتتاح همزمان 3 طرح عمرانی در دادگستری‌های گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‎ الاسلام مهدی قاسمی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به مناسبت هفته قوه قضاییه امروز سه طرح عمرانی در ساختمان دادگستری‌های شهرستان گرگان، بندرترکمن و ساختمان جدیدالاحداث ساختمان شورای حل و اختلاف شهرستان آق‌قلا که در سیل اخیر دچار خسارت شد به صورت همزمان افتتاح شد.

* بازدید رئیس دادگستری گلستان از حوزه قضاییه شهرستان آق‌قلا

وی تصریح کرد: امروز که مصادف با «روز مبارزه با فساد و اجرای حقوق عامه» نامگذاری شد دو برنامه در سطح استان برگزار شد که یکی از این برنامه‌ها افتتاح سه طرح عمرانی با حضور رئیس قوه قضاییه کشور به صورت ویدئو کنفرانس است.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان در خصوص برنامه‌های قوه قضاییه ابراز کرد: بازدید رئیس دادگستری گلستان به همراه معاونین از حوزه قضاییه شهرستان آق‌قلا و بازدید از زندان شهرستان گرگان از دیگر برنامه‌های دادگستری گلستان در هفته قوه قضاییه است.

قاسمی در خصوص ارتباط مردم با دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: مردم از طرق مختلف می‌توانند از دادگستری مشاوره بگیرند از طریق سامانه 129 که به صورت شبانه‌روزی فعال است مردم می‌توانند با این شماره تلفن تماس حاصل کنند و همچنین به صورت حضوری با همکاران ما در واحد ارشاد و مهاجرت قضایی از دیگر راه‌های مشاوره است.

وی اظهار کرد: رئیس دادگستری گلستان شماره تلفن همراه «09111756114» را در اختیار عموم مردم قرار داد که به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شد و مردم می‌توانند از طریق ارسال پیامک به این شماره مشکلات خودشان را مطرح کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار